قیمت تمام شده برا خریدار glass beads

فروش ویژه برای تمام کسانی که خریدارعمده  glass beads هستند و کاربردهای ویژه ان را در صنعت و کار خود درک کرده اند و به دنبال تهیه ان هستند،امکان تهیه گلاسبید ، توسط ایمن رنگ تاپ فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد فروش اطلاع دهید تا در جریان حرفه کاری شما قرار بگیریم و برای شما بهترین خدمات را انجام دهیم.

خرید glass beads

خرید glass beads

امکان تولید و پخش glass bead برای تمام نقاط ایران و حتی کشورهای همسایه جهت صادرات فراهم شده است. لذا گلس بید با کاربرد های فیلر در کامپوزیت و پزشکی و عملیات بلاستینگ و حتی مشخص کردن ترک ها در تجهیزات و قالب های صنعتی و…در این مرکز به فروش می رسد. لزا قبل از خرید glass beads  در خواست از نوع دانه بندی و روش استفاده از گلسبید و حتی نوع استانداردی که لازم دارید مطلع شوید و ما را در جریان کار خود قرار دهید تا نمونه جهت ازمایش کنترل کیفی ارسال کنیم.

خرید glass beads
نمونه کار بلاستینگ شده با گلسبید

فرایند تولید glass beads

  1. مرحله خرد کردن شیشه های روشن
  2. شستشو پودر شیشه
  3. خشک کردن پودر شیشه
  4. ورود به کوره ی بلند حرارتی که هوای گرم  با فشار از قسمت پایین به بالا دمیده می شود.
  5. الک کردن کلاسبید و یا مشخص کردن دانه بندی
  6. بسته بندی و فروش

خرید glass beads

قیمت تمام شده برا خریدار Glass beads

امروزه با تغییر در ترکیبات اولیه مواد مصرفی در تولید گلسبید ،می توان دانه های شیشه ای با ویژگی های خاص دست یافت. پس مهم نحوه ترکیبات اولیه و نوع بسته بندی و نوع کاربرد و حتی نوع  استاندارد مورد نظر است که می تواند در هر کاربردی فرق کند.و قیمت ها می تواند بسته به نیاز مشتری تا 500000ریال به پایین تغییر پیدا کند. این دانه ها ی شیشه ای برای خط کشی ترافیکی معمولا حدود 30000 ریال معامله می شود.

 

 

2

  1. با سلام بنده برای یک کار تحقیقات مقدار 1 کیلو گرم دانه بندی سایز 2تا 2.5 و یک کیلوگرم دانه بندی سایز 60تا 700میکرون رو نیاز دارم ممنون میشم یه شناره تماس بدید تا این موارد رو هماهنگ کنیم

  2. سلام اقا ی فتوحی معمولا سایز گلاسبید برای فروش که داریم 1 تا 850 میکرون است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما