پخش مستقیم رنگ پلی اورتان غلتکی

رنگ ها یکی از پوشش دهنده های قوی می باشند که امروزه در بخش های مختلفی از آن ها استفاده می شود، برخی از رنگ ها در بخش های داخلی ساختمان و برخی نیز بخاطر خاصیت ضدآبی که دارند در فضاهای بیرونی ساختمان ها استفاده می شوند، با پخش مستقیم رنگ پلی اورتان غلتکی شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کم ترین قیمت ممکن تهیه و استفاده نمایید. رنگ های پلی اورتان پوشش دهی بسیار قوی ایجاد کرده و انتخاب مناسبی برای بخش های مختلف هستند.

پخش مستقیم رنگ پلی اورتان غلتکی

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان

رنگ ها از مواد شیمیایی تولید شده اند و شرایط نگهداری خاصی دارند، این نوع محصولات قابلیت اشتعال داشته و باید در محیط های نسبتا سرد و به دور از شعله های آتش نگهداری شوند، رنگ های پلاستیکی اگر شرایط نگهداری عالی داشته باشند می تواند تا چندیدن سال قابل استفاده باشند.

بهترین شرایط برای نگهداری رنگ های پلی اورتان:

  • محیط های خشک و با دمای معمولی بهترین مکان برای نگهداری رنگ هاست.
  • محل نگهداری باید مکانی سر بسته و به دو ر از هر گونه نم و رطوبت باشد.
  • رنگ ها باید در محلی نگهداری شوند که از تابش مستقیم نور خورشید در امان باشند.
  • همواره باید رنگ ها در بسته های مخصوص و در بسته قرار گرفته تا خاصیت خود را حفظ نمایند.

تولید کنندگان رنگ پلی اورتان اغلب نحوه نگهداری محصولات خود را بر روی درب آن حک می کنند که شما با رعایت آن می توانید مدت زمان نگهداری رنگ ها را افزایش دهید، رنگ های ساخته شده با نام پلی اورتان اغلب از فرمولاسیون یکسانی طراحی شده اند و برای ساخت آن ها از رزین های پلی اورتان استفاده شده است.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث افزایش فروش و استفاده از رنگ های پلاستیکی پلی اورتان شده است به جز قیمت پایین آن ها، مقاومت عالی این محصولات در برابر تابش نور خورشید و باران های اسیدی می باشد، این مدل رنگ ها پوشش دهی بسیار عالی ایجاد کرده و برای زیبایی نیز برای سطوح مختلف استفاده می شوند که در میان آن ها برخی با نام رنگ پلی اورتان فلز شناخته می شوند.

قیمت رنگ پلی اورتان براق

قیمت رنگ پلی اورتان براق

قیمت رنگ پلی اورتان مسئله بسیار مهمی است که شما در هنگام خرید با آن مواجه خواهید شد،. به طور کلی شما به جای صرف هزینه های بالا برای خرید رنگ های مشابه روغنی می توانید با صرف بودجه کم اقدام به خرید نمونه های پلاستیکی رنگ ها نمایید. قیمت کلی رنگ ها وابسته به حجم و اندازه و نوع بسته بنده محصول دارد.

علاوه بر موارد مهمی که در تعیین قیمت رنگ های پلی اورتان بیان کردیم، موارد دیگری در قیمت این رنگ ها موثر هستند که‌ از جمله آن ها می توان به فرمول شیمیایی استفاده شده برای ساخت و شرکت سازنده محصول اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما