مرکز اصلی فروش رنگ جداول تهران به قیمت کارخانه

ایا مرکز اصلی فروش رنگ جداول تهران را می شناسید ؟ رنگ جدول خیابان را به قیمت تولیدی کارخانه از ما دریافت کنید؟ تهران ایا میدانید مصرف سرانه رنگ در کشورهای پیشرفته صنعتی از ایران بیشتر است ؟ مصرف سرانه رنگ در ایران 1.5 کیلو گرم است.در حالی که اسرائیل یک کشور صنعتی مصرف سرانه ی رنگ 15 کیلو گرم دارد.مصرف سرانه رنگ درجهان حدود 3.5 کیلو گرم است .

رنگ جداول تهران

رنگ جداول تهران

هر چند طبق بند (9-4) ایین نامه پالت شهری تهران در سال 97 ، رنگ امیزی جداول و بزرگراهها ممنوع است . ما طبق یه تبصر ه می توان برای پیچ های تند و تونل ها از رنگ سیاه -سفید و زرد – سیاه برای حفظ امنیت بیشتر  استفاده کرد. ما  می توانیم حجم درخواستی شما را برای رنگ امیزی در این نقاط و سایر نقاط دیگر مانند جداول باغ ها و  محوطه های نظامی و… تامین کنیم.

رنگ جداول تهران

فروش رنگ جداول به قیمت کارخانه

ازجمله نکاتی که  این روزها به دلیل گرانی مواد اولیه مطرح است بحث ارزان ترخریدن رنگ جدولی از سوی مشتریان است. هرچند کسی که توی این شرایط خیلی  ارزان می فروشد باید دلیل قانع کننده ای برای ارزانی داشته باشد. یا خودش وارد کننده مواد اولیه قوی است یا اصلا بحث کیفیت برای ان مطرح نیست و رنگ بی کیفیت استری برای مشتری تحویل می دهد. که بیش از یک ماه دوام نیاورده و تغییراتی از رنگ روی ان رخ می دهد.

رنگ جداول تهران

نکات های ایمنی در اجرای رنگ جداول

  1. به فاصله 100 متر قبل از رنگ امیزی جداول پرچم زن قرار بگیرد.
  2. به فاصله 30 متر قبل از پرچم زن تابلوی خطر فلزی قرار گیرد.
  3. از 30 متری محل رنگ امیزی تا 50 متر بعد از ان  مخروط یا کله قندی قرمز رنگ دارای دو ردیف شبرنگ الزامی است.نباید رنگ و غلطک ها و.. باید در محدوده رنگ امیزی قرار گیرد.
  4. از رها سازی تجهیزات رنگ امیزی بعد از پایان عملیات رنگ امیزی جدوال خود داری کنید.
  5. از عملیات رنگ امیزی در شب خود داری شود.
  6. کارکنان عملیات رنگ امیزی از لباس متحد الشکل استفاده کنند.
  7. کلیه نفرات باید دشتکش و کرم محافطت پوست داشته باشند.
  8. کلاه ایمنی هم الزامی است.
  9. استفاده از ماسک و عینک شدیدا توصیه می شود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما