قیمت فروش رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی پلی آمید از جمله رنگ هایی می باشد که از پخت و ترکیب شدن رزین اپوکسی و ماده هارنر پلی امیدی ساخته شده است. مواد سازنده این رنگ بعد از پخت رزین نوعی واکنش اضافی شیمیایی می‌دهند و به همین جهت این رنگ در برابر هر گونه سایش از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می‌دهد. معمولا این رنگ ها در بسته بندی های مختلف در بازار به فروش می‌رسد و می‌توان گفت قیمت فروش رنگ اپوکسی پلی آمید براساس نرخ ارز و کیفیت آن تعیین می‌گردد.

قیمت فروش رنگ اپوکسی پلی آمید

دسته بندی انواع رنگ اپوکسی

دسته بندی انواع رنگ اپوکسی

امروزه با توجه به کارایی رنگ های اپوکسی انواع مختلفی از آنها تولید می گردد که برخی از پر استفاده ترین نمونه های این رنگ ها شامل رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید نیمه مات، پرایمر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید، رنگ رویه اپوکسی فنولیک، پرایمر اپوکسی فنولیک و … را می توان نام برد. 

معمولا این رنگ ها با توجه به ویژگی های بسیار متنوعی که دارند روز به روز استفاده گسترده تری یافته اند.

می توان برخی از این ویژگی ها را این طور بیان کرد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه: این محصولات مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارند و اگر اجسامی شکستند یا سقوط نموده اند و با این سطح تماس یافتند هیچ گونه مشکلی ایجاد نخواهد آمد. به همین جهت استفاده از این رنگ در گاراژها، انبارها، فروشگاه های تعمیر خودرو متداول است.
  • مقاومت در برابر لیز خوردن: این نمونه از رنگ ها مقاومت بسیار زیادی در برابر لغزش از خود نشان می دهند و به همین جهت استفاده از آن در مکان های پر رفت و آمد بسیار متداول است. معمولا از این رنگ ها در سکوها، فروشگاه های ماشین، نمایشگاه های ماشین و لنگرگاه ها استفاده فراوانی می نمایند. 
  • مقاومت در برابر آب:  وقتی این رنگ خشک می گردند به حفاظت بتن در برابر آب و رطوبت می توان پرداخت و بدین ترتیب مواد شیمیایی جذب آنها نخواهد شد و پاک سازی راحتی دارند.

بازار پخش رنگ اپوکسی صنعتی

بازار پخش رنگ اپوکسی صنعتی

رنگ اپوکسی صنعتی یکی از پر استفاده ترین رنگ های می باشد که در صنایع گاز، نفت، پتروشیمی و … مورد استفاده قرار می گیرند و هدف از استفاده از این محصولات علاوه بر زیبای حفظ آنها از خوردگی می باشد. 

بنابراین بازار پخش رنگ اپوکسی صنعتی به صورت های مختلفی به توزیع این محصول می پردازد که از جمله این روش ها می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

می توان گفت روش خرید اینترنتی بسیار باصرفه تر از روش خرید حضوری می باشد و به همین جهت بسیاری از افراد این محصول را به صورت اینترنتی تهیه می نمایند تا موجب صرفه جویی در هزینه ها، جلوگیری از اتلاف وقت، حذف واسطه های فروش و … گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما