قیمت عرضه رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

قیمت عرضه رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو که از انواع رنگ های سرد ترافیکی جاده هستند، را باید از این مرکز استعلام نمود. به دلیل نوسانات بسیاری که در بازارهای داخلی به وجود آمده است، قیمت این محصولات نیز با نوسانات بسیاری روبرو می ‌باشد. این محصولات از انواع رنگ های ترافیکی هستند که برای جاده ‌ها و خیابان‌ های شهری مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این رنگ ‌ها مناسب برای مناطق و با آب و هوای معتدل و متناسب است.

قیمت عرضه رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

مشخصات رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

مشخصات رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

مشخصات رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو سفید در این قسمت ارائه داده می شود تا بتوانید، خریدی بهتر و موثر تر از این اقلام داشته باشید.

  1. این رنگ ها سرد هستند و جهت استفاده در خط کشی و ترسیم علائم ترافیکی طراحی شده‌ اند.
  2. این رنگ ها بسیار ماندگاری بالایی دارند. در استفاده از آن ها نباید آن را با تینر مخلوط کرد؛ زیرا باعث عدم سازگاری و یا ایجاد تاثیرات منفی در ماندگاری رنگ ترافیکی خواهد شد. باید از تینر هایی که در این مرکز تولید می نمایند، استفاده گردد.
  3. این رنگ ها بسیار مقاومت بالایی دارند و برای استفاده در سطح آسفالت و سطوح غیر آسفالت می باشند.
  4. از مشخصات این رنگ ها می توان به این موارد اشاره نمود: عموماً سفید هستند، ضخامت اجرای ۷۰۰ میکرون را دارند، نوع بسته بندی حلب بیست کیلوگرمی هستند، قابلیت اجرا در شرایط آب و هوایی که رطوبت کمتری را دارند، می باشند.

شرکت توزیع رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

شرکت توزیع رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو

شرکت توزیع رنگ ترافیک الکید کلروکائوچو به ارائه این محصولات به علت پرکاربرد بودن و با کیفیت بودن آنها با تناژ بالا می‌ پردازد. رنگ ترافیکی الکید کلروکائوچو جهت استفاده در خط کشی ‌ها، خیابان ها و جاده ها می باشد و ماندگاری بالایی را دارا هستند. از مشخصات رنگ ترافیک مقاومت بالای آن در برابر سایش لاستیک ها و وزن های ماشین های سنگین می باشد.

شرکت توزیع رنگ همه روزه به ارائه انبوهی از این محصولات در بازارهای داخلی می پردازد تا شاید باعث هموار نمودن مشکلات ترافیکی شود. این شرکت بهترین رنگ ها را با کیفیت بسیار بالا و با مناسبت ترین قیمت عرضه می نماید. از تینر نیز باید برای ماندگاری بالای رنگ استفاده نمود که باید تا حدامکان کمتر مورد استفاده قرار گیرد.

بعد از اینکه اجرای رنگ صورت گرفت باید تا ۲۴ ساعت باران نبارد . بعد از اینکه از شرایط آب و هوایی و سطوح پاک و تمیز اطمینان حاصل شد، می ‌توان عملیات رنگ کردن را انجام داد و باید در زمان رنگ کردن که توسط ماشین های خط کشی انجام می‌ شود به خط کشی ‌ها توجه نمود و دائماً آن را کنترل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما