قیمت رنگ پلی اورتان غلتکی

رنگ پلی اورتان یکی از انواع رنگ ها می باشند که بر پایه اپوکسی تولید می شود و مدت زمان خشک شدن این رنگ بسیار کوتاه می باشد. رنگ پلی اورتان دارای مزایای بسیار زیادی می باشد، به طور مثال این رنگ دارای قدرت چسبندگی بسیار عالی می باشد. رنگ پلی اورتان غلتکی به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه های خورشیدی و به دلیل دارا بودن چسبندگی زیاد و زمان خشک شدن کوتاه جز بهترین بار های غلتکی می باشد که در بازار پیدا می شود و بسیار پر مصرف می باشد. قیمت رنگ پلی اورتان غلتکی

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان یکی از رنگ هایی می باشد که در مقابل مواد شیمیایی مانند اسید ها، روغن های صنعتی و شیمیایی و املاح و مواد دیگیر دارای مقاومت بالایی می باشد و به همین دلیل در صنعت از این رنگ ها استفاده فراوانی می شود. برای اینکه بتوانیم از رنگ های پلی اورتان استفاده کنیم باید سطوح مورد نظر را قبل رنگ آمیزی به طور کامل پاک سازی نماییم به طوری که سطح عاری از هرگونه آلودگی نظیر روغن، املاح و گرد و غبار باشد. و هم چنین باید آستر مناسبی را نیز بر روی سطوج استفاده نماییم.

رنگ پلی اورتان دارای قدرت اشتعال بالا می باشد و به همین دلیل باید در ظرف های در بسته و پلمپ شده نگه داری شود به طور کامل به دور از حرارت، آتش و مواد اشتعال زا باشد. در صورت باز شده قوطی ها و درب رنگ باید در حداقل زمان ممکن مورد استفاده قرار بگیرد و حتما باید از رطوبت و آب به دور باشد.

انواع مختلفی از رنگ های پلی اورتان در بازار موجود می باشند، رنگ پلی اورتان مات، نیمه مات، براق و نیمه براق از جمله رنگ های پلی اورتان می باشد که نحوه استفاده از هر کدام از آن ها متفاوت می باشد و دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

نرخ رنگ پلی اورتان کیلویی

نرخ رنگ پلی اورتان کیلویی

رنگ صنعتی پلی اورتان همان طور که در قسمت بالا اشاره شد به دلیل مقاوم بودن استفاده های فراوانی در صنایع مختلف دارد. خرید رنگ پلی اورتان با کیفیت نیازمند دانش و اطلاعات کافی می باشد پس به همین دلیل هنگام خرید باید اطلاعات کافی در مورد این رنگ ها داشته باشید و حتما باید این رنگ ها از برند های معتبر خریداری شود.

قیمت و نرخ رنگ پلی اورتان کیلویی در بازار به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دارای نوسان می باشد و برای استعلام قیمت دقیق آن باید به طور روزانه از فروشندگان لیست قیمتی استعلام شود زیرا قیمت ها معمولا یه صورت روزانه یا هفتگی تغییر می یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما