قیمت رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست

قیمت رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست بر اساس معیارهای مختلف تعیین می گردد. به همین دلیل امروزه در بازار برای این محصول امکان تعیین قیمت مشخص و ثابتی وجود ندارد. چرا که نرخ تورم بالای موجود در جامعه بر روی همه محصول از جمله قیمت محصولات و مواد اولیه و ثانویه تاثیر گذاشته و از این رو، سبب افزایش قیمت ها شده است. 


قیمت رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست

منظور از رنگ ترافیکی سرد چیست؟

منظور از رنگ ترافیکی سرد چیست؟

یکی از پر استفاده ترین و پرکاربردترین رنگ های موجود در بازار، رنگ ترافیکی است. این رنگ از جمله رنگ های صنعتی می باشد که بر اساس رزین های آکریلیک ترموپلاست و همچنین آلکید-کلرو کائوچو تولید می گردد. رنگ های ترافیکی از جاده ها و خیابان ها و برای کنترل و هدایت ترافیک استفاده می شود. در این میان یکی از پرکاربردترین نوع این رنگ ها، نوع سرد آن است. 
نوع سرد این رنگ ها معمولا برای خط کشی خیابان ها به صورت ممتد و یا منقطع استفاده می شود. در اصل می توان گفت که رنگ ترافیکی سرد برای رنگ جاده ای در داخل و بیرون شهرها مناسب است. این نوع رنگ ها را به صورت کلی می توان به موارد زیر دسته بندی کرد: 

  • رنگ های ترافیکی سرد بر پایه تولید رزین‌های کلر و کائوچو
  • دوم رنگ هایی هستند که بر پایه رزین‌های اکریلیک ترمو پلاستیک تولید می شوند. 
  • نوع دیگری از رنگ های سرد ترافیکی وجود دارد، که به آن آکریلیک دو جزئی می گویند. 
  • در کنار اینها می توان به رنگ ترافیکی اپوکسی دوجزئی و همچنین رنگ ترافیکی پلی یورتان دو جزئی اشاره کرد. 

امروزه از انواع و اقسام این رنگ ها به صورت گسترده در ترافیک های جاده ای استفاده می شود. این رنگ ها، دارای بالاترین کیفیت و ماندگاری می باشند. به همین دلیل به مرور زمان می توانند کیفیت خود را حفظ کنند و تخریب یا از بین نروند. 

مرکز عرضه انواع رنگ ترافیکی

مرکز عرضه انواع رنگ ترافیکی

مرکز عرضه انواع رنگ ترافیکی ترموپلاست این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه برای فروش به بازار عرضه می کند. خریداران و مشتریان می توانند آن را بی واسطه و در ارزانترین و مناسب ترین قیمت از مرکز عرضه آن خریداری نمایند. 
در این محصول انواع و اقسام این محصول وجود دارد. بنابراین خریداران می توانند به صورت غیر حضوری آن را خریداری کنند.

امکانات و فضای مجازی امروزه این فرصت را فراهم کرده است که دیگر برای خرید نیازی به حضور فیزیکی نیست. از این رو، خریدها آسان شده و محدودیت های زمانی و مکانی برداشته شد است. از این رو، دیگر نباید، نگران فاصله ها شد. بلکه می توان در هر جایی این محصول را خریداری کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما