فروش لاک ضد خش پلی اورتان

لاک پلی اورتان برپایه رزین های دو جزئی پلی اورتان ساخته شده و دارای مقاومت سایشی وچسبندگی بسیار مناسبی است و به دلیل مقاومت مناسب در برابر سایش مقاوم و بادوام است و دارای خاصیت آنتی یو وی به عنوان لایه رویه و سطحی در سیستم های رنگی کاربرد بسیار بالایی دارد، فروش لاک ضد خش پلی اورتان را می توانید از دو طریق فروش آنلاین و حضوری آن داشته باشید.

فروش لاک ضد خش پلی اورتان

مزایای پوشش های رنگ پلی یورتان

مزایای پوشش های رنگ پلی یورتان

رنگ پلی اورتان از ترکیب شیمیایی یک رزین یا ماده ی پایه و یک ماده ی مکمل یا ماده ی سخت کننده بدست می آید، پلی اورتان یک لایه ی پوششی بادوام و سخت است که در برابر شرایط نامطلوب جوی مانند وزش بادهای طوفانی و سنگین و نور مستقیم خورشید مقاوم است، این رنگ روی سطوح بسیار براق و زیبا هستند و سازگاری و هماهنگی بسیار بالایی با محیط دارند.

رنگ پلی اورتان دارای خاصیت خود تمیز شونده است یعنی اگر گرد و غبار یا آلودگی روی آن بنشیند به هیچ عنوان آن را جذب نمی کند و تنها با یک وزش باد یا باران کم و خفیف همگی از روی سطح آن پاک و زدوده می شود و حتی می توانید سطح آن را با مواد شوینده ی مختلف بشویید، این نوع رنگ یک نوع پلیمر می باشد که از مولکول های کوچکی به نام مونومر ساخته می شوند.

این نوع رنگ غیر قابل تخریب بوده و در مقابل خراش و کشش مقاوم است و به سه شکل جامد و مایع و فوم تولید می شود و چسبندگی بالایی دارد و می تواند برای پوشش دهی فولاد و بتن و سایر فلزات استفاده شود و به عنوان پوشش دهنده در دو صنعت معماری و موارد صنعتی به کار گرفته می شود و می توانید آن را روی سطوح فولادی و بتنی استفاده کنید.

نه تنها در جهت پوشش دهی سطوح بلکه در لوازم خانگی، پوشاک، ساخت و ساز، اتومبیل سازی، کفپوش، الکترونیک، تجهیزات پزشکی و صنایع چوب کاربرد دارند، رنگ‌های پلی اورتان بسیار مقاومند و در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی سخت و سایش دوام بالایی دارند و رنگ‌های شیمیایی با یک لایه نهایی هستند که برای پوشش‌های سطحی به کار می‌روند و چسبندگی بالای آنها بر روی سطوح و مقاومت عالی در برابر رطوبت از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها می باشد و میزان پوشش دهی و چسبندگی آنها به فام و وزن پودر به کار رفته در رنگ بستگی دارد.

قیمت رنگ پلی اورتان دوجزئی

قیمت رنگ پلی اورتان دوجزئی

امروزه رنگ پلی اورتان برای کفپوش های بیمارستان، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر مکان‌های بهداشتی و خودرو و پوشش دهی پل‌ها و کشتی‌ها و کابینت و پوشش دهی تانکرها و پوشش‌های حفاظتی اپوکسی و ماشین آلات کشاورزی پوشش دهی نرده های آهنی و چوب کاربری بسیار زیادی دارد، قیمت رنگ پلی اورتان دوجزئی را از سایت فروش آن نیز می توانید بررسی کنید، پخش کنندگان رنگ پلی اورتان آن را شعب فروش سراسر کشور با قیمت و کیفیت مناسب توزیع می کنند، فروش انواع رنگ لوله پلی اورتان در شعب حضوری و فروش انلاین آن امکان پذیر است.

1

  1. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما