فروش رنگ پلی اورتان براق

رنگ پلی اورتان براق از تمونه رنگ هایی است که دارای ترکیبات شیمیایی خاصی می‌باشد، و آن را برای ایجاد ظاهری خاص بر روی سطوح مختلف استفاده می‌کنند،این رنگ که به دلیل مقاومت و استحکام فراوانش و همچنین براقیت خاصش به نام لاک ضد خش پلی اورتان نیز مشهور است بعنوان لایه نهایی یا تاپ کوت مورد استفاده قرار می گیرد، محبوبیت فراوان این محصول باعث گشته است که فروش آن در بازار ها زیاد باشد و فروشندگان با سفارش رنگ پلی اورتان با کیفیت و درجه یک به نمایندگی‌ها آنها را در دسترس خریداران قرار می‌دهند.

فروش رنگ پلی اورتان براق

نحوه اعمال رنگ پلی اورتان

نحوه اعمال رنگ پلی اورتان

همانگونه که گفتیم رنگ پلی اورتان یک نوع رنگ با ترکیبات خاص شیمیایی می باشد که با رنگ هایی که در سال‌های گذشته تولید شده است تفاوت بسیار زیادی دارد و همچنین نحوه مصرف و اجرای آن نیز بر روی سطوح تفاوت بسیاری با دیگر رنگ‌ها دارد، که در صورت عدم رعایت نحوه مصرف درست رنگ در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود و دیگر قابلیت استفاده ندارد.

حال با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا نحوه اعمال رنگ پلی اورتان بر روی سطوح مختلف را به صورت خلاصه و مختصر برای شما عزیزان توضیح دهیم تا در هنگام خرید و استفاده آن بتوانید بهترین کارایی را داشته.

در مرحله اول نکته بسیار مهم و ضروری که قبل از شروع رنگ آمیزی باید به آن توجه اساسی کرد تمیز کردن سطح مورد نظر از هرگونه آلودگی و خاک می باشد در واقع سطوحی که قصد دارید رنگ پلی اورتان را بر روی آن اعمال کنید باید توسط سمباده کاملاً صاف و یکدست گردد و از هرگونه گرد و خاک اضافی پاک باشد تا رنگ به خوبی جذب گردد.

در مرحله دوم مقدار معینی از رنگ و حلال آن را که هاردنر نام دارد را با یکدیگر مخلوط کنید و بعد از به دست آمدن مخلوطی متناسب به طوری که نه غلیظ و نه خیلی رقیق باشد آنها را با سرعت عمل بالا بر روی سطوح مورد نظر خود استفاده کنید، در هنگام اعمال رنگ بسیار داشتن سرعت عمل بالا برای جلوگیری از خشک شدن زود هنگام رنگ اهمیت فراوان دارد.

لیست قیمت رنگ پلی اورتان

لیست قیمت رنگ پلی اورتان

انواع مختلف رنگ پلی اورتان به دلیل مقاومت فراوانی که در برابر نور و اشعه فرابنفش خورشید دارد و همچنین مقاومت فراوان در شرایط جوی مختلف و چسبندگی بسیار بالا در سالهای اخیر از محبوبیت بسیاری برخوردار است و از آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف مانند دیوار ها و حتی کابینت ها برای ایجاد ظاهری براق و درخشان استفاده می شود.

خریداران این محصول برای تهیه آن می توانند به مراکز فروش و نمایندگی های آن مراجعه کنند و با بررسی لیست قیمت انواع رنگ پلی اورتان در سایز های مختلف، رنگ مورد نظر خود را متناسب با نیاز و بودجه ای که دارند خریداری و تهیه نمایند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما