فروش انواع رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان از آن دسته رنگ های محبوبیست که امروزه جایگزین رنگ هایی که از فرمول های قدیمی تبعیت می کنند شده است. با توجه به مقاومت و کیفیت فوق العاده ای که نسبت به رنگ های قدیمی دارند، در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند تا جایی که تا حد امکان برای تمام رنگ آمیزی ها از این جنس خریداری می کنند چون طرز استفاده از آن ها نسبت به سایر رنگ ها راحت تر است. فروش انواع رنگ های پلی اورتان در سراسر فروشگاه های لوازم خانگی موجود در شهرها و یا به صورت آنلاین انجام می گیرد.

فروش انواع رنگ پلی اورتان

زمان استاندارد خشک شدن رنگ پلی اورتان

زمان استاندارد خشک شدن رنگ پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان یا پلی یورتان به دلیل ساختار ویژه ای که دارند سطح مورد نظر را کاملا پوشش می دهند و در برابر سایش، خراش، نور مستقیم آفتاب، رطوبت، حرارت، اسید ها، مواد شیمیایی و… سایر اتفاقاتی از این قبیل مقاوم هستند و ممکن است پس از گذشت سال ها نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشید که در مقابل رنگ های دیگر توانسته است از هزینه های اضافی بکاهد. استفاده از آن ها نیاز به مهارت خاصی ندارد و فقط به ابزار مخصوص رنگ نیاز دارید که تهیه ی آن ها مار چندان دشواری نیست. فقط به سطل رنگ، تینر و رقیق کننده ی مخصوص رنگ های پلی اورتان ،غلتک، برس، فرچه و.. نیاز خواهید داشت.

اما بهتر است برای دریافت نتیجه ای بهتر از اسپری های مخصوص کمک بگیرید. کیفیت این رنگ ها و پوشش دهی آن ها به قدری زیاد است که حتی با یک لایه از رنگ،سطح مورد نظر به خوبی پوشیده می شود. اما ویژگی مهمی که آن را از سایر رنگ ها متمایز می کند مدت زمان بسیار کوتاهی است که برای خشک شدن این رنگ ها نیاز است. در استفاده از این رنگ باید سرعت عمل داشته باشید و پس از رقیق سازی مدت زمان کم تر از یک ساعت در اختیار دارید تا سطح مورد نظر را رنگ کنید چون قابلیت چسبندگی بابای این رنگ به خشم شدن سریع آن روی سطح کمک می کند.

کارخانه رنگ پلی اورتان فلز

کارخانه رنگ پلی اورتان فلز

صنایع تولیدی ایمن رنگ تاپ با تولید انواع رنگ پلی اورتان کیلویی ،پلی اورتان سطلی و سایر رنگ ها در بسته بندی های فلزی در حجم های مختلف توانسته است نیاز همگان را برطرف سازد. این مجموعه سال هاست که در زمینه تولید انواع رنگ ها فعالیت دارد و به دلیل استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته دست به تولید انواع رنگ های زیبا و براق بزند تا حدی که امروزه یمی از صادر کنندگان این محصول به کشور های همسایه نیز می باشد. عرضه رنگ پلی اورتان مخصوص فلز به صورت خرده و عمده توسط کارشناسان فروش این مجموعه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما