عرضه کننده رنگ ترافیکی اپوکسی

رنگ ترافیکی اپوکسی بر پایه ی رزین های همچون ترموپلاست ها یا پلیمر های گرما نرم ساخته می شوند و توسط راهنمایی و رانندگی برای مشخص کردن حریم های جاده ی و تعیین خطوط رانندگی در خیابان ها، بزرگ راه ها، جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد، عرضه رنگ ترافیکی اپوکسی به صورت غیر مستقیم از طریق نمایندگی ها و رنگ فروشی های سراسر کشور و یا مستقیم از طریق مراجعه به فروشگاه های آنلاین اینترنتی انجام می گیرد.

عرضه کننده رنگ ترافیکی اپوکسی

مشخصات رنگ ترافیکی اپوکسی چیست؟

مشخصات رنگ ترافیکی اپوکسی چیست؟

رنگ های ترافیکی برای علامت گذاری سطح خیابان ها، پارکینگ ها و استخر ها به کار می روند از جمله مشخصات رنگ ترافیکی اپوکسی می توان به خشک شدن سریع، وجود دانه بندی مناسب در رنگ و عدم تغییر رنگ با تابش آفتاب، مقاومت سایشی و مکانیکی بالا اشاره کرد.

علاوه بر اینها در برابر تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و دارای قدرت چسبندگی بالایی به سطوح از جمله بتن و آسفالت می باشد، این نوع رنگ ها به سه دسته ی رنگ ترافیکی گرم و سرد، رنگ ترافیکی چند جزئی تقسیم می شوند و هر کدام برای علامت گذاری در مکان های مختلف به کار می روند.

رنگ های ترافیکی گرم با پایه ی هیدرو کربنی به علت سرعت بالایی خشک شدن در مکان های پرتردد همانند بزرگ راه ها به دلیل تردد بالایی ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ های ترافیکی سرد بر پایه ی رزین های کائوچو و کلر برای خط کشی خیابان به صورت ممتد و منقطع با ضخامت بین پانصد تا ششصد میکرون و حتی برای جاده های بیرون شهر یا داخل شهر نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگر رنگ ترافیکی رنگ های چند جزئی هستند که با ترکیب چند جزء از مواد شیمیایی و انجام واکنش گرما زا بین آنها چسبندگی بالایی را به دست آورده و بیشتر برای علامت گذاری خطوط عابر پیاده مورد استفاده قرار می گیرند.

مرکز خرید رنگ ترافیکی اپوکسی

مرکز خرید رنگ ترافیکی اپوکسی

تولید کنندگان رنگ های ترافیکی اپوکسی با راه اندازی سایت های فروش آنلاین اقدام به فروش محصولات خود نموده اند و مشتریان و خریداران برای خرید رنگ ترافیکی اپوکسی با مراجعه به این سایت ها با مطالعه ی ویژگی های ارائه شده برای این محصول از قبیل میزان ماندگاری، قدرت سایشی و چسبندگی و غیره اطلاعات لازم را کسب نمایند.

پس از انتخاب نوع رنگ ترافیکی و با بررسی قیمت های ارائه شده در سایت برند مد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود می نمایند و در کمترین زمان ممکن در محل کار خود یا درب منزل تحویل می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما