عرضه کننده رنگ ترافیکی اپوکسی در اصفهان

انواع رنگ ترافیکی مورد استفاده در جاده های درون و برون شهری نشانگر علامت و هشداری خاصی هستند. این محصولات با توجه به نوع کاربرد مدل های مختلفی را شامل می شوند که باید در مکان های مناسب مورد استفاده قرار گیرند. شرکت های عرضه کننده رنگ ترافیکی اصفهان با شیوه های نوین اقدام به فروش این محصولات می کنند. در این مقاله قصد داریم به نحوه استفاده رنگ ترافیکی اپوکسی بپردازیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

عرضه کننده رنگ ترافیکی اپوکسی در اصفهان

نحوه استفاده از رنگ ترافیکی

نحوه استفاده از رنگ ترافیکی

رنگ ها مانند سایر تجهیزات مورد استفاده در جاده ها فواید و کاربردهای خاص خود را دارند. برای استفاده از این محصولات ابتدا باید اقدامات آماده سازی سطحی را که شامل تعمیر ترک ها، تمیز کردن آسفالت و روکاری هستند را انجام داد. این موارد با هدف چسبندگی هر چه بهتر رنگ به سطح مورد نظر و افزایش طول عمر و ماندگاری آنها انجام می گیرد. در نهایت برای خط کشی جاده ها و خیابان های درون شهری و برون شهری به وسیله رنگ های ترافیکی از دستگاه های خط کشی استفاده می کنند که به صورت برنامه ریزی شده و بدون کوچکترین خطا، رنگ را بر سطح و مکان مورد نظر پخش و اجرا می کند.
برای شناخت بیشتر این محصولات باید اشاره کنیم که انواع رنگ ترافیکی پرکاربرد موارد زیر را شامل می شوند:

  • رنگ ترافیکی چند جزئی: بر پایه رزین های اکریلیک تولید می شوند و اغلب برای رنگ آمیزی خطوط بر روی آسفالت مورد استفاده قرار می گیرند.
  • رنگ ترافیکی کلروکانوچو: رزین های آلکیدی بر پایه کلروکائوچو، تشکیل دهنده این رنگ ها هستند. برای خط کشی خطوط در مناطقی با آب و هوای سرد و معتدل مورد استفاده قرار می گیرند.
  • رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست: رزین های اکریلیک ترموپلاست مهمترین ماده تشکیل دهنده این رنگ ها را شامل می شوند. به علت سرعت خشک شدن سریع اغلب برای خط کشی کردن خیابان های برون شهری به کار می روند.

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در اصفهان

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در اصفهان

استفاده و بکارگیری رنگ مناسب در نقاط مورد نظر اهمیت زیادی در ماندگاری آنها دارد. به عنوان مثال از رنگ های ترافیکی کلروکانوچو نمی توان در مناطق گرم جنوبی استفاده کرد. چرا که مقاومت زیادی در برابر گرما و نور آفتاب ندارند.
از سوی دیگر شرکت های خدماتی و اجرا کننده رنگ های ترافیکی و خیابانی باید به دنبال خرید محصولاتی با قیمت مناسب و باصرفه باشند. برای این منظور ارتباط با تامین کنندگان و مراکز پخش مستقیم انواع رنگ ترافیکی در اصفهان و تهران اهمیت زیادی دارد. توجه کنید که قیمت رنگ ترافیکی تحت تاثیر مواد اولیه تولیدی، ترکیبات آن و حجم و وزن بسته بندی همواره با تغییراتی روبرو است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما