تولید عمده رنگ ترافیکی صادراتی

تولید رنگ ترافیکی صادراتی در مرکزی که ما به شما معرفی کردیم صورت می‌گیرد و بهترین و مرغوبترین رنگهای ترافیکی صادراتی را با مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه نموده و در این مرکز به فروش می‌رساند و معمولاً بیشترین مصرف این رنگ ها شهرداری ها و کارخانجات تولیدی می باشند که تمایل دارند از این رنگ ها برای رنگ آمیزی محیط‌ های بیرون ساختمان استفاده کند و کیفیت خوبی دارد و تولید عمده آن باعث شده است که برای صادرات هم عرضه شود.

تولید عمده رنگ ترافیکی صادراتی

رنگ ترافیکی اپوکسی مقاوم در برابر تابش خورشید

رنگ ترافیکی اپوکسی مقاوم در برابر تابش خورشید

یکی از بهترین نوع رنگ هایی که در بازار وجود دارد و معمولاً جز رنگ هایی است که در محیط باز از آن استفاده می‌کنند و به عنوان رنگ های خیابانی هم شناخته شده می باشد رنگ اپوکسی است. رنگ اپوکسی در ترکیب آن از مواد نانو استفاده شده است و کیفیت خوبی دارد و برای رنگ آمیزی جدول و خط کشی خیابان ها از آن استفاده می‌کنند و به خاطر ذرات معلق شیشه ای که در آن وجود دارد بازتاب نور دارد و هشدارهای خیابانی را به راحتی در شب برای رانندگان مشخص می نماید.

در اینجا می خواهیم درباره رنگ ترافیکی اپوکسی مقاوم در برابر تابش نور خورشید با شما صحبت کنیم و این محصول را معرفی نماییم. رنگ ترافیکی اپوکسی در مقابل حرارت و تابش نور خورشید بسیار مقاوم است و ایجاد رنگ پریدگی و پوسته پوسته شدن در رنگ به وجود نمی‌آید و چون در طراحی و ساخت این رنگ ها برای محیط باز استفاده می‌شود و مقاومت این رنگ در مقابل نور خورشید هم در نظر گرفته شده است تا مدت ها کیفیت خود را به هیچ عنوان از دست نمی‌ دهد.

معمولاً ماندگاری این رنگ ها بالا بوده و تا یکسال می باشد و پس از یک سال مجدداً این رنگ‌ها را تجدید می کنند تا بتوانند در مقابل تابش مستقیم نور خورشید کیفیت خود را از دست ندهد و رنگ آن نرود.

بازار عرضه رنگ ترافیکی درجه یک صادراتی

بازار عرضه رنگ ترافیکی درجه یک صادراتی

بازار عرضه رنگ ترافیکی در جهت صادراتی بهترین و مرغوب ترین رنگ های ترافیکی را عرضه نموده تا در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد و از آن استفاده کنند این مرکز در زمینه عرضه رنگ ترافیکی ساختمانی هم فعالیت دارد که برای رنگ آمیزی نمای ساختمان در کنار خیابان ها از آن استفاده می‌کند و بسیار مقاومت خوبی دارد. شما می توانید رنگ قرمز ترافیکی هم از این مرکز تهیه کنید و علاوه بر رنگ قرمز انواع مختلف رنگهای مثل زرد و آبی و سبز هم در این مرکز به فروش می‌ رسد و بر اساس نیاز دلخواه و مورد نظر را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما