توزیع عمده رنگ صنعتی اپوکسی

سایت شرکت ما عنوان یک مرکز توزیع عمده و پخش رنگ اپوکسی صنعتی درجه یک است که بهترین و مرغوب ترین رنگ ها را با طیف رنگی زیاد تولید و روانه بازار کرده است و این رنگ ها دارای کیفیت های مختلفی است. رنگ صنعتی اپوکسی به عنوان یک لایه پوششی در فرآیند رنگ آمیزی کاربرد فراوانی دارد و قابل ذکر است که از این رنگ برای پوشش لایه نهایی کمتر استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع عمده رنگ صنعتی اپوکسی

رنگ صنعتی اپوکسی چیست؟

رنگ صنعتی اپوکسی چیست؟

غالبا می توانیم از رنگ‌های نوع اپوکسی جهت پوشش مکان های مختلف مانند زیر زمین و بخش های مختلف حیاط و جداول استفاده کنیم. این رنگ ترکیبی از دو ماده مایع بنام رزین اپوکسی و نوعی ماده سفت کننده است که می توانیم به صورت یک روکش حلال و البته بسیار مقاوم تولید کنیم و از آن برای رنگ کردن کف ساختمان، کف آشپزخانه و کف طبقات آپارتمان ها استفاده کنیم.

رنگ های اپوکسی غالبا دوام بالایی دارد و می توانیم برای رنگ کردن سطوح مختلف مانند سطح فولاد و … استفاده کنیم، مقاومت رنگ های صنعتی اپوکسی بسیار بالا است ازاینرو می تواند در مقابل سایش، ضربه و … از خود مقاومت بسیار خوبی نشان دهد. ضخامت رنگ های صنعتی اپوکسی گوناگون است به همین دلیل گاهی به عنوان یک لایه عایق هم استفاده کنیم.

این نوع از رنگ صنعتی اپوکسی نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد زیرا ممکن است دچار افت کیفیت شود و زیبایی روز اول را نداشته باشد، اگر تمایل دارید درخشندگی خاصی به کف زمین ببخشید پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ صنعتی اپوکسی استفاده نمایید این رنگ ها از سخت ترین و بادوام ترین رنگ های موجود در بازار است.

قابل ذکر است که رنگ اپوکسی فنولیک قادر است که کف مکان موردتان را از آسیب های احتمالی مثل گرما، سرما و مواد شیمیایی به خوبی محافظت کند، حتما سعی کنید این رنگ را از برندهای معتبر خریداری کنید و در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضا و علامت استاندارد روی بسته بندی آن توجه کنید تا بتوانید بهترین رنگ را خریداری کنید.

فروش عمده رنگ صنعتی

فروش عمده رنگ صنعتی

شرکت های تولید و فروش رنگ صنعتی باید این رنگ ها را با استاندارهای جهانی تولید کنند تا محصول نهایی کیفیت مناسبی داشته باشد و با توجه به کاربرد رنگ صنعتی امکان استفاده از آن در هر مکانی وجود داشته باشد. مراکز تولید کننده باید تمهیداتی در راستای عرضه بدون واسطه با کیفیت مناسب در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را کسب کرده و در بازار با بقیه رقیبان خود به رقابت بپردازند و فروش بالاتری داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما