فروش رنگ ترافیکی تک جزئی

از جمله چالش هایی که این روزهای قبل از عید 1398 ما در گیرش هستیم ،از چه نوع رنگ خط کشی برای چاده های برون شهری استفاده کنیم تا مقرون به صرفه باشد. شوربختانه همه کارفرمایان به خاطر قیمت بالای رنگ گرم خط کشی ،ترجیح می دهند از رنگ سرد ترافیکی استفاده کنند.فروش رنگ ترافیکی تک جزئی سرد یکی از شگردهای ما برای رهایی از گرانی و حتی فرار از تحریم های یک جانبه امریکاست.برای خرید رنگ ترافیکی به سایت ما سر بزنید.

رنگ ترافیکی تک جزئی

فروش رنگ ترافیکی تک جزئی

این رنگ بر پایه رزین اکریلیک ترموپلاست ،می باشد و برای خط کشی جاده ها و خیابان ها به کار می رود.و دارای مقاومت عالی در مقابل اصطکاک و نور می باشد.و به فام های سفید و زرد به فروش می رسد.حداقل بازتاب نوری ان 80 درصد می باشد.و ضخامت پیشنهادی شرکت سازنده ان 400تا 500 میکرون می باشد. برای خرید رنگ ترافیکی ،در خواست کتبی برای ما بفرستید و نیاز خود را مطرح کنید. تا قیمت توافقی را اعلام کنیم.

رنگ ترافیکی تک جزئی

جزئیات بیشتر از رنگ ترافیکی تک جزئی

  • بسته بندی در بشکه ی 250 کیلویی و سطل 25 کیلویی است.
  • ازتینر مخصوص ان بسته به نوع ماشین خط کشی 5 تا 15 درصد استفاده می کنند.
  • خشک شدن کامل نیم ساعت
  • خشک شدن سطحی 15 دقیقه
  • دوام در انبار 6 ماه در دمای 20 تا 25 درجه سانتی گراد.

رنگ ترافیکی تک جزئی

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی اکریلیک ترموپلاست حدود 20000 تومان است . ولی جهت دریافت قیمت اصلی باید میزان در خواست و محل اجرای رنگ ترافیکی را درخواست کتبی دهید تا قیمت اصلی برای شما مشخص شود. نگران کیفیت ان نباشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما