پخش عمده زینک فسفات پلی امید

در صنعت تولید انواع رنگ، استفاده از پوشش های ابتدایی با هدف محافظت از سطوح مورد نظر با تنوع بسیار زیاد صورت می گیرد. یکی از این محصولات زینک فسفات پلی امید است که دارای پیگمنت های باکیفیت و کاربردی است. شناخت شرکت های پخش عمده و فروش فعال در بازار برای سفارش این محصول مزیت هایی را برای شرکت های خدماتی فعال در این حوزه به همراه دارد.

پخش عمده زینک فسفات پلی امید

مهم ترین کاربرد زینک فسفات پلی امید

مهم ترین کاربرد زینک فسفات پلی امید

زینک فسفات پلی امید پرایمری پرکاربرد است که ترکیباتی ضدخورندگی فلزات دارد و بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی امید تولید می شود. این محصول به صورت دو جزئی تولید و به بازار عرضه می شود که به واسطه مقاومت بی نظیر در برابر سطوح فلزی و جلوگیری از زنگ زدگی آنها در پروژه های مختلف صنعتی و ساختمانی کاربرد دارد.

عمدتاً از این نوع پرایمرها به عنوان لایه اولیه بر روی سطح خارجی مورد نظر مانند مخازن، خطوط لوله کارخانجات، پالایشگاه ها استفاده می کنند. دلیل بکارگیری زینک فسفات این است که در برابر رطوبت و آب مقاومت بی نظیری دارد. به همین علت شاهد هستیم که در پروژه های صنعتی در مناطق ساحلی کشور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساخت سازه هایی که فاصله زمانی بین نصب آنها تا پوشش دهی با رنگ ها مورد نظر به طول می انجامد استفاده از زینک فسفات پلی امید بسیار مرسوم است. چرا که این پرایمر در برابر عوامل جوی و حتی تابش شدید نور خورشید مقاوم است. همچنین در صورت خراشیدگی سطح فلز از زنگ زدگی آن در طولانی مدت جلوگیری می کند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در صنایع شیمیایی، نیروگاه های سازه های فلزی و ساخت انواع تاسیسات داخلی و خارجی نیز این نوع پرایمرها به عنوان لایه های حفاظتی سطوح فلزی با حجم قابل توجه ای به کار برده می شوند.

فروش زینک فسفات مرغوب

فروش زینک فسفات مرغوب

زینک کرومات اپوکسی نیز به عنوان یک پرایمر از پیگمنت های کرومات روی تولید می شود که برای پوشش دهی بالای سطوح مورد نظر به صورت غوطه وری به کار برده می شود. این نوع پرایمر نیز با انواع رنگ های دو جزئی و تک جزئی قابلیت سازگاری بالایی دارد که افزایش بکارگیری آن را در پروژه های صنعتی موجب شده است.

برای خرید زینک کرومات و انواع زینک فسفات پلی امید توجه به نوع ترکیبات و قابلیت پوشش دهی آن در سطوح مختلف باید مدنظر قرار گیرد. در نظر گرفتن درجه حرارت هوا و شرایط جوی هنگام استفاده از این محصول اهمیت زیادی در میزان عملکرد و حصوص نتیجه هر چه بهتر دارد.

بنابراین در هنگام خرید تمامی نکات فنی محصول با نوع عملیات اجرایی را باید بررسی کنید تا بتوانید جدیدترین و در عین حال کاربردی ترین مدل زینک فسفات پلی امید مرغوب از مراکز معتبر تهیه و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما