فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی لایه میانی

رنگ لایه میانی بیشتر به افزایش ضخامت سطوح در سیستم های فلزی در لایه های درونی سیستم ها کمک می کند. اهمیت استفاده از این رنگ زمانی دیده می شود که فلزات در مجاورت هوای مرطوب قرار گرفته باشد.

اما فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی لایه میانی وظیفه دارد انواع مختلفی از رنگ ها را با کیفیت های مختلف عرضه کند تا سیستم های محافظتی از قبیل کشتیرانی و صنایع دریایی به مشکل جدی برخورد نداشته باشند.

فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی لایه میانی

شناخت انواع رنگ لایه میانی mio

شناخت انواع رنگ لایه میانی mio

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید MIO جدا از این که در مساحت های کـم قادر به پوشاندن آسیب دیدگی سطوح مختلف با قلم مو است، محصولی بی نظیر جهت رقیق کردن انواع رنگ ها خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که رزین اپوکسی موجود در ترکیب رنگ میانی اپوکسی پلی امید باعث می شود که در محیط های بسته، تهویه هوا در خلال اعمال رنگ بهتر صورت بگیرد.

همچنین استفاده از اپوکسی پلی آمید باعث افزایش مقاومت سطوح فلزات در برابر فرسایش می شود. به درجه حرارت محیطی که عملیات رنگ آمیزی با انواع رنگ mio صورت می گیرد دقت داشته باشید حتما بایستی بین 10 تا 40 درجه سانتیگراد و حداکثر میزان رطوبت 80 درصد باشد.

پارامترهای زیادی چون درصد رنگدانه و کمک رنگدانه موجود در لایه میانی MIO به میزان ۲۵-۳۰ درصد و همینطور درصد محمل موجود در رنگ mio در حدود ۴۰-۴۵ درصد بیشترین تاثیر را در شرایط اجرا رنگ ها دارد.

البته سطح زیر کار برای انواع رنگ های میانی MIO باید عاری از چربی و گرد و غبار باشد تا سطحی صاف و بدون برآمدگی بعد از رنگ آمیزی حاصل آید. شاید بیشترین تاثیر استفاده از رنگ های اپوکسی میزان گرانروی آنها باشد که بعد از اختلاط با هاردنر به میزان 25 درجه سانتیگراد 10080 با فورد کاپ می گذارد.

مراکز توزیع رنگ لایه میانی

مراکز توزیع رنگ لایه میانی

یکی از مهمترین اهدافی که توزیع کنندگان رنگ های mio در توزیع محصولاتشان دارند، پیشنهاد خرید عمده این رنگ هاست که مانع از متحمل شدن مشتریان از هزینه های اضافی خواهد بود.

آنها برای تهیه و عرضه این محصولات از راهنمای استفاده از رنگ ها استفاده می کنند تا دردسر حاصل از کار با این رنگ ها پیش نیاید. اگرچه این رنگ ها از نظر کیفیتی جای بحثی ندارند اما جهت استفاده باید با دقت باشید.

توزیع کنندگان رنگ لایه میانی mio در تشریح استراتژی عرضه محصولات خود برای افزایش میزان عرضه رنگ های خود اعلام کردند نیاز به جذب نمایندگی سراسری در کشور دارند تا از این طریق در عرضه محصولات با مشکلات زیاد دست و پنجه نرم نکنند.

هر چند این اهداف برای پیاده سازی نیاز به مذاکره با نماینده آنها در شهرستان ها دارد اما در صورت موافقت توزیع رنگ های آنها بسیار بهتر صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما