مرکز خرید رنگ پلی یورتان ضد خش

یکی از بهترین انواع رنگ هایی که به صورت شفاف کاملا بدون هیچ رنگی استفاده و دیده می شود کالایی به نام رنگ پلی یورتان ضد خش است این کالا از ترکیب رزین پلی استر و ماده سخت کننده تولید شده و شما می توانید آن را مانند رویه ای بر روی انواع سنگ و نما کاری استفاده نمایید.

مرکز خرید رنگ پلی یورتان ضد خش این کالای مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده است.

مرکز خرید رنگ پلی یورتان ضد خش

موارد استفاده از رنگ پلی یورتان ضد خش

موارد استفاده از رنگ پلی یورتان ضد خش

گاهی اوقات شاید در بسیاری از مکان ها دیده باشید که نما هایی که روی سازه استفاده می شود به علت ضربه و یا عوامل شیمیایی و حتی عوامل فیزیکی دیگر دچار آسیب زدگی و یا خوردگی شده باشند در این صورت شما متوجه شکل و ظاهر نا زیبای سازه خواهید شد اما شما می توانید زمانی که کار نما کاری ساختمان شما به اتمام رسید با استفاده از رنگ پلی یورتان یا پلی اورتان ضد خش جلوی این آسیب های احتمالی را گرفته و از طول عمر و زیبایی نمای سازه خود لذت ببرید.

این رنگ از ترکیب رزین پلی استر و یک نوع ماده سخت کننده تولید شده پس این رنگ یک کالای دو ترکیبی است این کالا در واقع هیچ رنگی ندارد و اجرای آن کاملا شفاف و بی رنگ است پس به شما این امکان را می دهد که از رنگ اصلی سازه خود استفاده نمایید این رنگ یک لایه بسیار مقاوم و ضد خش روی نما کاری ایجاد کرده و سبب حفاظت آن می شود.

رنگ پلی اورتان حتی این امکان را به شما می دهد که روی آن از انواع رنگ ها و پوشش دیگری استفاده نمایید این کالا در مقابل اشعه UV بسیار مقاوم و عوامل محیطی را خوب دوام می آورد و به راحتی قابل شستشو است.

تولیدی رنگ پلی یورتان ضد خش

تولیدی رنگ پلی یورتان ضد خش

تولید کننده انواع رنگ پلی یورتان ضد خش این کالای بی نظیر و مقاوم را برای حفاظت نما کاری و از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید کرده و این کالا را با هماهنگی مراکز پخش در تمام مراکز مجاز فروش در سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است.

تولید کننده انواع رنگ ضد خش را با قیمتی بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده است و شما می توانید از تولیدی رنگ پلی یورتان این کالا را مستقیم و با حذف واسطه و با قیمتی مناسب تر خریداری و یا اگر به این رنگ در اندازه زیاد نیاز دارید حتما خرید عمده کالا را تجربه نمایید.

2

  1. سلام وخسته نباشید دنبال رنگی میگردم که روی آهن ضد خش باشه ودر مقابل نور خورشید وبارندگی هم مقاوم باشه استاتیک هم نباشه یعنی بتونم بدون کوره حرارتی پاشش را انجام بدم ممنون میشم بتونید کمک کنید تشکر

  2. سلام
    بهترین رنگ روی اهن که مقاوم در مقابل خش باشه اپوکسی پلی امید هست و اگر بیرون باشه و بر افتاب شدید بهتره پلی اروتان کار کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما